Tvorba videa
Kreatívne videá o vašom biznise
Priama reklama nefunguje efektívne. Každý sa jej snaží vyhnúť a keď sa mu predsa len zobrazí, rýchlo ju preskočí. S kreatívnymi videami je to iné. Netlačia na predaj, sú autentické a vzbudzujú dôveryhodnosť. Každý si ich rád pozrie. Využite tento populárny formát vo váš prospech a predstavte váš produkt prirodzenou formou.
Krátke videá
Cenník
Cenník zahŕňa vytvorenie a následnú moderáciu jedného bežného krátkeho videa (reels/shorts). Cena sa pohybuje od 97 € za video podľa rozsahu objednávky.
10> krátkych videí
97 €/video
Cena zahŕňa vytvorenie a následnú moderáciu jedného videa pri objednanom počte 10 a viac krátkych videí (reels/shorts).
2-9 krátkych videí
120 €/video
Cena zahŕňa vytvorenie a následnú moderáciu jedného videa pri objednanom počte 2 až 9 krátkych videí (reels/shorts).
1 krátke video
150 €/video
Cena zahŕňa vytvorenie a následnú moderáciu jedného videa pri objednanom počte 1 alebo 2 krátkych videí (reels/shorts).
Premium
Premium cenník
V prípade, ak máte záujem o vytvorenie dlhého alebo špecifického videa, s použitím rôznych špeciálnych efektov alebo technicky zložitých, či finančne náročných záberov, cena sa kalkuluje. Spravidla sa cena pohybuje od 1 000 € za video.
Formáty
Formáty videa
K dispozícii je viacero základných formátov, ktoré môžete využiť vo vašej video kampani. V špecifických prípadoch je možné vytvárať aj iné formáty videí alebo ich rôzne kombinácie.
Prezentácia benefitov
Pri predaji sa neodporúča sústrediť na vlastnosrti produktu. V krátkych videách preto cielime na benefity. Kreatívnou formou upriamime pozornosť diváka na výhody vášho produktu. Snažíme sa ho emocionálne zasiahnuť, aby sme mu ukázali, že práve ten váš produkt je pre neho ten pravý.
Problem solver
Vo videu neukazujeme len produkt ako taký, to je neefektívne. Čo funguje, je ukázať produkt v akcii, pri činnosti, na ktorú je určený. Dokáže ľuďom pomáhať a riešiť ich problémy? Výborne, tak to všetkým ukážme!
Recenzia
Niet nad to, keď sa do recenzie produktu pustia samotní spokojní zákazníci. To je skutočne na nezaplatenie. Môžu robiť unboxing, poukazovať na to, ako im produkt zlepšil život a pod. Jednoducho rozpovedať svoj príbeh, ktorého stredobodom je váš produkt.
Porovnanie produktu
V rámci porovnávacieho produktového videa sa venujeme vášmu produktu s ohľadom na uprednostnenie jeho benefitov oproti konkurenčnému produktu. Odprezentujeme váš produkt formou, ktorá ho odlíši od konkurencie. Využitie tohto formátu je vhodné len v špecifických prípadoch.
Promo značky
Promo, teda propagačné video pre vašu značku, je kráľom medzi vašimi videami. Jeho úlohou je upútať pozornosť vašej cieľovej skupiny, predstaviť vašu značku v tom najlepšom svetle, nechať ju vyniknúť a spojiť s ňou pozitívnu emóciu.
UGC
UGC (User Generated Content, teda obsah vytvorený používateľmi) funguje na princípe Social Proof (sociálneho dôkazu), psychologického javu, ktorý využíva skutočnosť, že ľudia kopírujú správanie iných, aby nemuseli sami vykonávať časovo náročný trhový prieskum. Ak vedia, že niekto pred nimi už túto činnosť vykonal a našiel produkt, s ktorým je spokojný, začnú po „overenom“ produkte túžiť aj oni sami.
Otázky
Je video dobrý formát?
Nie, nie je. Je to aktuálne najlepší formát na prezentáciu vašich produktov a vašej značky. Video má 2,5-krát vyššiu sledovanosť ako fotografie/obrázky a až 4-krát vyššiu sledovanosť ako text.
Čo vám prinesie video?
- Autentický obsah – videá sú tvorené atraktívnou formou, nevyzerajú ako priama reklama, sú autentické a oslovia vašich zákazníkov.
- Zvýšenie viditeľnosti – prostredníctvom distribúcie do sociálnych sietí alebo overenýych médií dostanete svoj produkt pred oči vašej cieľovej skupiny.
- Budovanie dôvery – kreatívne alebo zábavné videá posilnia váš imidž a zvýšia vašu dôveryhodnosť pre potenciálnych klientov.
- Univerzálnosť – videá sú vhodné pre použitie pri rôznych produktoch v rôznych fázach marketingovej komunikácie.
Ako to funguje?
- Konzultácia – zoznámenie sa s vašou cieľovou skupinou a podrobné zistenie vašich potrieb a cieľov, navrhnutie stratégie šitej na mieru.
- Scenár – vytvoríme podrobný scenár, v ktorom krok po kroku rozpracujeme postupnosť videa
- Produkcia – na základe vypracovaného scenára natočíme video materiál, v prípade UGC motivujeme spotrebiteľov na zvýšenie engagementu s cieľom vytvorenia ich vlastných videí.
- Postprodukcia – vytvorený obsah upravíme, realizujeme strih, pridanie audio efektov a grafických prvkov, video otitulkujeme a skontrolujeme za účelom zosúladenia komunikácie s hodnotami značky.
- Distribúcia – poradíme s umiestnením obsahu na sociálne siete, do autoritatívnych médií alebo iných platforiem, ktoré sú relevantné pre vašu cieľovú skupinu.
- Výsledky a optimalizácia – sledovanie a vyhodnocovanie video kampane s cieľom optimalizácie pre čo najlepšie výsledky.
Výhody
Benefity video kampaní
UGC videá sú momentálne jedným z najefektívnejších nástrojov na dosahovanie vašich predajných cieľov.
Stratégia
Po konzultácii s vami bude pripravená obsahová stratégia.
Povedomie
Pri viacnásobnom kontakte s vaším produktom sa výrazne zvyšuje povedomie o ňom.
Dosah
Vzhľadom na vysoký očakávaný dosah (počet zhliadnutí) sa vaše posolstvo dostane k vašej cieľovej skupine.
Prepojenie
Aktívne zapojenie spotrebiteľov do sledovania (prípadne aj tvorby) videí o vašich produktoch vytvára zanietené publikum a komunitu verných zástancov vášho produktu.
Prečo práve ja a môj tím?
Som zanieteným podporovateľom tvorby video kampaní, pretože verím v ich efektívnosť. Bez tímu schopných profesionálov by som však nedokázal doručovať výsledky v požadovanej kvalite a očakávanom čase. Vzhľadom na dlhodobosť pôsobenia v tomto segmente, sme už dostatočne zohraný tím, ktorý je pripravený pracovať na vašom projekte s odbornosťou a patričným zanietením. Spolupráca s odborným profesionálnym kolektívom je tým správnym mixom, ktorý vám pomôže zvýšiť vašu dôveryhodnosť a zviditeľniť vás pred relevantným publikom. A to všetko dokážeme poskytovať za bezkonkurenčnú cenu, ktorú si agentúry nemôžu, kvôli vysokým fixným nákladom, dovoliť.
Čo sa o našom tíme hovorí?
Že sme spoľahliví a zodpovední.
Že vidieť, že nás práca baví.
Že ku klientom máme VIP prístup.
Že dodržiavame termíny.
Google recenzie
Viac sa dozviete v Google recenziách
FAQ
Ako budeme spolu komunikovať?
Prispôsobíme sa vaším preferenciám. Môžeme komunikovať e-mailom, telefonicky, prostredníctvom Google Meet alebo osobne (v Bratislave). Ak vám vyhovuje iná forma komunikácie, dajte vedieť.
Koľko spracovanie UGC videí trvá?
Pri našich videách spracúvame krátke videá spravidla v priebehu týždňov až jedného mesiaca, v závislosti od časovej náročnosti a zadania. Spracovanie dlhých videích zaberie minimálne 1 mesiac. Pri UGC videá vytvárajú vaši klienti a my pracujeme len na ich moderovaní, nie je preto možné presne určiť a garantovať termín ich spracovania. Keďže chceme, aby vaše podnikanie prosperovalo, termíny neberieme na ľahkú váhu.
Sú konzultácie platené?
Nie. Pred objednaním služby aj počas jej plnenia môžete s nami čokoľvek nezáväzne a bezplatne konzultovať.
Ako prebieha platba?
Platba vo výške 100% objednávky prebieha bezhotovostným prevodom na základe fakturácie pred dodaním služby.
Ako to prebieha?
01
Kontakt
Kontaktujte nás
02
Podrobnosti
Dohodneme si podmienky
03
Fakturácia
Vystavíme vám faktúru
04
Video